FacebookПідписатися на RSS

/Files/images/псих1.jpg

/Files/images/псих2.jpg

/Files/images/псих3.jpg

/Files/images/псих4.jpg

/Files/images/псих5.jpg

/Files/images/псих6.jpg

/Files/images/псих7.jpg

/Files/images/псих8.jpg

/Files/images/псих9.jpg

/Files/images/псих10.jpg

/Files/images/псих11.jpg

/Files/images/псих12.jpg

/Files/images/псих13.jpg

/Files/images/псих14.jpg

/Files/images/псих15.jpg

/Files/images/псих16.jpg

Сенс роботи психолога в школі полягає в пошуку оптимального способу взаємодії дитини, її родини, всіх учасників педагогічного процесу. Його призначення – допомогти дитині адаптуватися до вимог і правил школи, а педагогам у створенні умов для успішного навчання і розвитку дитини, свого певного комфортного внутрішнього середовища. Психологічний супровід навчання і виховання будується, виходячи з особливостей навчального закладу, контингенту учнів, традицій і творчого потенціалу педагогічного колективу, тобто програм, спрямованих не лише на вирішення проблем і ускладнень, але й на їх запобігання.

Беручи до уваги все перелічене варто зазначити, що в нашій школі психологічна робота за своєю спрямованістю ділиться на три напрями:

• робота з учнями;

• робота з педагогічним колективом;

• робота з батьками.

/Files/images/loi.jpg

За своєю структурою всі напрямки містять практично одні й ті ж самі види роботи.

Кiлькiсть переглядiв: 932

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.